Fredaaaag

Torsdagen bestod av smärta,
och ännu lite mer smärta.
Stel och träningsvärk i HELA kroppen.

Programridning på Diggiloo,
 det gick ju som de gick....
Jaja,
det va ett bättre protokoll jag fick tillbaka
 än vad jag vågat hoppas på (y)


Fredag idag, riktigt gött.
Har precis skrivit nationellt prov,
i engelska.
Det kändes bra, hoppas på det bästa.
Mindre kul var ju att man vaknade i panik klockan 8,
den tiden jag planerat att redan
 vara på skolan.
Men det gick bra ändå!

Ikväll hämtas jag upp av Fredrik :)
Vi kommer nog fixa med hans lägenhet hela kvällen,
 så att de blir klart nångång. ;)

Nu ska jag panikskriva det sista
på min och Matildas idrottslektion!
Wish me luck.
Puss! / Cissi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0