ett febrilt letande

Mamma "väkte" mig vid nio
Jag vakna vid elva
Gick upp vid tolv ;)
Precis så de ska va!

Ska alldeles strax vandra bort till GP med Mami
köpa bearnaisesås till maten :P
Hasselbackspotatis och fläskfilé med bearnaisesås,
min favorit :D
Förresten så fick jag en klocka igår bla.
kornblå, sketasnygg ;D

Förövrigt så letar jag som en galning
efter rum/lägenhet att hyra.
Spelar inte så stor roll vart,
så länge de är i närheten av skolan.
Tänker INTE bo kvar på fjelldalen helt själv,
aldrig i livet.
Nån som vet nåt?
Eller nån/några som kan tänka sig att
dela en lägenhet med mig? :)
Säg till isf!
Jag vill flytta snarast möjligt ;)

Måste vandra nu!
Puss / Cissi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0