:@

JAG ORKAR INTE!! Är jag helt dum i huvudet? Vafan är de för fel på mig, jag planerar men det blir ALDRIG som jag tänkt. JAG HATAR DE. Varför går de så enkelt för en del, de köper huuuur mkt som helst och har huuur mkt pengar kvar som helst, och jobbar inte ens? Varför kan inte jag ha de så? Jag försöker fixa till de så att de ska funka, men ÄNDÅ så slår de slint i huvudet nånstans på vägen och ALLT skiter sig! Jag orkar inte, gör mig rik tack? Jag kan ju fan inte leva o inte köpa nånting, nånsin? Jag orkar inte med mig själv, jag suger på de här. Jag börjar snart gråta för jag är så arg :( Jävla ekonomi, jag försöker verkligen.... ingen tror mig, men jag gör de. Men de går inte bra för fem öre. På tal om fem öre är det de enda jag kommer ha kvar när månaden är slut om jag fortsätter såhär. FAN HELVETS JÄVLA SKIT! Jag ska sluta äta (iaf köpa) godis igen och inte gå i närheten av affärer förrän de är dags att köpa julklappar. Nästa månad ska vartenda öre sparas. FAN TA MIG SJÄLV. :( Det är inte kul längre.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0