Effektivitet! (y)

Jag & Ida hade ett spontant möte med en av våra rektorer idag,
och rektorns chef.
Och vet ni vad det bästa är?
Dom lyssnade på oss!
Allt vi berättade, tog dom åt sig.
Och dom ska förbättra det,
vi ska dit igen på torsdag och snacka mer :D
Ä N T L I G E N


Annars har det gått rövigt dåligt på mitt fysikprov.
Kul.

Skulle få skjuts hem av Rikard & gänget,
det slutar med
att jag hoppar ur bilen i farten
tappar balansen
får foten överkörd av RIKARDS BIL
ramlar på knä i geggamojan på vägen -.-'
Inte nog med det så var jag tvungen att
springa ikapp bilen,
medan jag springer ta min väska ur bakluckan.
Tack för skjutsen!!!
Allt för deras dumma rekord..

Hoppas ni har en mysig helg :)
Resten av min ska bestå av plugg.
Pussis / Cissi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0