Dagens låt

Lugnat ner mig lite nu, inte riktigt lika hysterisk när jag tänker på de ;p
men bara nästan.
Åkte och handlade med mami,
hämtade upp Viktor
(den tröga nöten. Ääälskar att driva med mig -.-' )
Ladda ner filmen "Grown ups" som vi såg på senare
Åt raggmunk, världens godaste maträtt!
Eller, ganska högt upp på listan iaf :)
Såg på film :)


Funderar på att sova nu ;) Rättare sagt gå och lägga mig,
sen får man ju se när jag somnar..
Godnattis / Cissi ♥



Slänger in dagens låt oxå.
Från den otroligt duktiga gruppen Avenged Sevenfold,
för att dom är braa :)
Lite för att låten påminner om Helena-tiden och Madde oxå ^^,
Låten är vacker på nåt sätt.
Lyssna & njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0