Tisdag

Jag har ägnat hela förmiddagen åt att leta fakta om 100000 olika sorters växter. Typ vart de växer, deras latinska namn osv. Kommer jag ha använding för det här i framtiden? -Nej verkligen inte. Det va kul i början men nu är det bara överdrivet och tråkigt.


Eftermiddagen spenderades nere på Fjellaregård :) Vi hade sitsträning idag, jag som verkligen kände för ett ordentligt vanligt ridpass som vi inte haft på länge, men icke sa nicke. Det blir imorn istället när vi hoppar! :D


Blev slängd i bäcken igår (även kallad jörlen..) och allmänt trakasserad. Jag va rätt sur sen, det höll i sig hela kvällen. Men det var lixom andra gången på två dagar bara, och med skorna på igen! Inte okej. Byxorna åkte i tvätten direkt efter att de hällt en spann vatten över mig i nyklippt gräs (jag såg ut som gräsmannen eller nåt) och skorna på elementet... Ibland känner jag verkligen för att nacka dessa bönner ;)


Hoppas ni har det bra! Puss / Cissi ♥


förra veckan på en av biologilektionerna.. Jag är trött på växter nu.


Matilda & Felicia ♥

Emma, Evve, Frida & Alex i fredags när vi väntade på att teatern skulle börja :)

Philippa, Ida & Felicia i fredags :)

HAHAHA. så grymt sexiga glasögon vi hittade i lördags på stan. Not.

"wow, jag ser mig själv"

ännu ett par fina glasögon :p

MongoTildis ♥

HAHA. jaa, ingen kommentar.

Mongona ♥

Dikarn & jag :) jag skulle försöka se sur ut, istället ser jag ut att vara helt borta...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kul att få se hur den omtalade Dikarn ser ut ;)

2010-05-25 @ 22:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0