oseriös.se

Idag har jag haft en absolut onödig dag. Jag hade klarat mig fintfint utan denna dagen, för jag har inte gjort ett piss :p suttit på rummet hela dagen, framör datorn, framför pianot osv. Men jag antar att man behöver såna här dagar. Vare sig man gör det eller inte så kommer dom då & då iallafall ;)
Som vanligt när jag ska ladda upp en bild till bloggen så tar det 100 år innan jag kan va seriös på ett kort :p jämt jämt jämt är det typ 10 fula oseriösa bilder innan ett normalt kommer x) Hahah men jag antar att jag är sån. Och det är väl ändå roligare med oseriösa bilder en tråkiga seriösa hela tiden? ;)
Nu ska jag sluta babbla och fortsätta mitt no-lifer liv :) Puss / Cissi
exempel på oseriösa bilder genom tiderna :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0