oj :O

FÖRLÅT VERONICA! min trogna (enda?) läsare, jag ska skärpa mig och börja blogga ordentligt igen :D knappast att jag vågar annat efter din kommentar hahah :p


Veckan här på Plönninge har varit galen som vanligt, har solat i stort sett varenda dag och det har gett resultat :D lite iaf, är inte riktigt lika blek som innan iallafall inte i ansiktet och axlarna (y)


I fredags så åkte jag plus massa andra 09B:are in till göteborg och såg på musikalen "last five years" på göteborgsoperan, och den va skitbra!
I lördags så var jag, Matilda & Madde inne i Halmstad och shoppa. Ett par shorts, ett linne och en klänning inhandlades. Mucho bra. Efteråt åkte vi tre + Felicia till havet och badade och solade i dimman. Grymt härligt!
Igår sov jag bort halva dagen, andra halvan så red jag, Felicia, Matilda & Emma ut i solskenet. Jag red på Felicias älskling Tintin, mysigt värre :)
Idag är det de "viktigaste provet i matte B" som gäller. Wish me luck!



Puss / Cissi ♥


moi, Matilda & Felicia ♥

Kommentarer
Postat av: veronica

bra cissi :D

2010-05-24 @ 20:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0