Mysdag

idag har jag (precis som de andra dagarna på lovet) inte gjort så mycket. Gick upp vid halv tre, åkte och handla med pappa sen släppte han av mig hos farmor :) där spenderade jag resten av kvällen och det va väldigt mysigt kan jag säga! ;)

Ett citat från en av de bästa låtskrivarna : "make som noise for all the things you believe in". Det är en textrad rom blivit som ett motto för mig, och det är för att jag känner att det tilltalar mig. Det skulle lixom kunna ha varit jag som skrivit just den textraden. Nu var det inte så, utan istället Bill Kaulitz som gjorde de :) ♥
han är inte en av mina största idoler för att jag är störtkär i honom eller hans röst, utan för just den han är. hans personlighet. Dock ser han onekligen bra ut och har en fantastisk röst. Jag menar, titta på bara på dom ögonen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0