Lördag

Gårdagen var knäpp. Det jag gjorde va:

- cyklade in till matöppet i regn bara för att köpa en chokladkaka..
- åkte till Laholm (karsefors) elva på kvällen för att se the poodles (vet väl egentligen inte om DET va anledningen men..)
- kom fram tio i tolv, helt pank tillsammans med Matilda. Även hon helt pank.
- inträdet kostade 180 kr (vi visste dock om detta)
- vi går runt i skogen i ca en timme och letar efter hål i staketet, utan resultat
- det är på håret att vi klarar oss från att bli kissade på när vi smyger bakom staketet
- vi blir jagade av vakter ute i skogen, det var kolsvart och rötter & gropar överallt.
- vi släpar på en väldigt tung rulle med staket för att kunna stå på den
- vi blir nästan kissade på igen. och igen.
- vi klänger i ett träd för att komma in på området
- rockar loss till the poodles (folk trodde vi var fulla)
- blir jockade på av fulla människor samtidigt som vi blir mosade av allt annat folk
- sångaren i the poodles pekar på mig, haha
- vi låtsas vara lesbiska och dansar tryckare
- dansar bugg och andra fula danser jag inte vill nämna på dansgolvet, mitt i ljuset. Alla såg oss.
-åker hem i en väldigt trång bil
- är hemma 03.30, sjukt trött

Matilda du är sjuk, galen och väldigt konstigt, men fan va kul vi har tillsammans! Älskardej. ♥
Ska tillbaka till rummet sen och poppa den andra popcornpåsen för idag och antagligen se på film med Madde :) ha det bäst! Puss / Cissi


Tildis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0