für elise

har roat mig den senaste kvarten med att spela låten für elise på piano om och om och om igen, bara för att se hur snabbt jag kan spela den, haha! Är man lättroad så är man :)

Var ute och gick runt karstorpssjön med syrran nyligen, det var mysigt. Hundarna badade i svart vatten och åt bajs, dom luktade inte så gott sen kan jag säga.. Ska nog iväg till henne igen sen och se på film med henne & linus, myskväll! :)
FÖRHOPPNINGSVIS! så bleker mamma slingor på mig idag igen, så att det blir gjort nån gång! Jag trivs inte riktigt med att ha halva håret blont och halva brunt :p
ha det bäst! ♥ / Cissi :)



jag känner knappt igen mig själv på gamla bilder längre ju! Denna är typ bara ca ett år gammal, men ändå ser jag ut som typ 12?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0