B L Ö B B

ordet blöbb får beskriva dagen, fråga mig inte varför eller vad det betyder för det vet jag inte :)
min fot är jätteledsen och vill inte bli glad igen verkar det som :( den är sjukt svullen nu igen och jag ser ut som en invalid eller nåt när jag går eftersom det gör ont så jag haltar.. Men jag ska till sjukgymnasten i gullbrandstorp på fredag iaf, hoppas han hittar felet och kan bota det! ;)


V Å R L O V på fredag iaf, ska bli rätt najs :D sen efter de så är det bara 4 veckor kvar i skolan. Tänk... tiden går grymt fort när man har roligt!


Nu ska jag till idrotten och förklara för idrottsläraren andra gången den här veckan att min fot inte är brukbar för tillfället. Ha det bäst! Puss / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0