A--->Ö

Vi har lektion om blommor igen....
Jag & Tildis roar oss med massa annat som vanligt. Vad annars ska man göra på lektionerna om inte lyssna på musik och dra dåliga skämt? ;)


Vi hade Nationellt prov i matte idag, det gick förhoppningsvis ganska bra :)
JAG FÅR SPRINGA IGEN! Pratade med sjukgymnasten & enligt honom ska jag nu (försiktigt) använda foten så mycket som möjligt. Det blev en springtur i skogen igår bara för att jag kunde. Sprang i solsken med svalkande fartvind :D


Och ifall ni inte fattar rubriken så är det ett internt skämt ;)

You'll be my only, no need to worry. Baby are you DOWN DOWN DOWN DOWN DOWN!♥


Ha det bäst! Puss / Cissi


jag fick en fin blomma i håret :)


bild från Halmstad city i lördags :)


Felicia och en miniiiormbunke ;p ♥

Kommentarer
Postat av: matilda

den här gången var inte du bakis iaf ;)

2010-05-27 @ 15:11:55
Postat av: cissi

hahah tyst nu, inte säga för mkt x)

2010-05-28 @ 08:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0