Tokio Hotel live!

jag finner inga ord för hur bra dom var. Här är iaf lite bilder från konserten, titta och njut!
HAHAHA jag och Madde roar oss när vi köar. DET VAR KALLT
ÄNTLIGEN!
skynkena faller ner, och där står Tom och Georg. Jag ser Bill inne i klotet. Jag försvinner in i en drömvärld, tror inte det är sant. Dom var så nära! och framförallt, dom var så verkliga!
Tom Kaulitz & Georg Listing så jävla bäst! ♥
varmt blev det när elden kom! men jävlar vilken show dom bjöd på
världens vackraste man.
jag fick ögonkontakt med världens vackraste man.
älskar den bilden. Bill och Tom gör en pianoversion av Zoom Into Me. Vackert!
jag har sett mina största idoler live. Min dröm är uppfylld, jag är lycklig. Ni förstår nog inte om ni inte upplevt det själva vilken ren lycka det är att bara stå där och hoppa och sjunga med för allt man är värd.
Det var inte bara musik på den konserten, det var show oxå! Dom började med att komma in i jätteklotet, mitt i konserten visade dom en jättefin video med gamla klipp på bandet, Bill kom in på en jättemotocykel, Tom spelade på ett brinnande piano.. OCH BILLS DANSER! bästa av allt typ, när han släpper loss.
När klotet kommer upp, man hör introt till "Noise" (bästa låten på nya skivan), man ser Tom och Georg på varsin sida av scenen, man ser Bill inuti klotet.. Bill går ut, tar av sig solglasögonen, börjar sjunga. ÅHHHH! så mkt kärlek.
Jag älskar er.

// Cissi  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0