Söndag

Sen kväll, sen morgon. Lovely. Såg på Ice Age 3 med la familia igår, sån film passar perfekt till oss. Precis våran humor :D Sov ut till klockan ett vilket behövdes efter den här veckan/helgen. Det har varit gaalet, speciellt onsdag natt och fredag kväll. Eller det beror på om man räknar frysa halvt ihjäl som galet, men jag tror nog det. Att se Tokio Hotel live för första gången är helt klart galet :)
Denna dag ska det bara slappas, måste nog packa lite oxå. Imorn bär det av ner till kära Plönninge igen. Sen får ni här hemma inte se mig förrän till påsk!
Nu ropar duschen på mig, puss! / Cissi
kärlek på tröjan jag köpte precis efter konserten. 300 spänn men det var det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0