Plönningegymnasiet (L)

har precis haft ridläraprov och jag hade knappt pluggat nånting, tror jag gick igenom det två gånger eller nånting. Och det märktes ju kan jag ju säga, hehe...


Volleybollmatchen mot Munkagård idag, fyfan. Aja det ska bli lite kul ändå, Go Plönninge! :) Vi tjejer är ganska duktiga ändå, när vi vill. Killarna är grymma. Lycka till?



Annars så är det ju sådär lagom kul att vi ska ha konditionstest sista lektionen på torsdag, alltså precis innan vi åker hem. Så ifall vi inte slutar tidigare kommer man knappt hinna göra sig iordning efteråt så man kommer komma hem till Skövde för första gången på typ fyra veckor och vara helt jävla skabb. Kul.
Ska bli grymt skönt att åka hem på påsklov iallafall!

Ha det bäst! Puss / Cissiii



underbart söta Copri. Han ser ut som en liten ponny ^^, Bilden är tagen i söndags, från när jag och Madde red ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0