Plönninge

Livet flyter på här utanför Halmstad och jag är jättetrött :p Skämde ut mig som fan igår på "festen" uppe i djupadal där vi grillade och snackade. Jag plus ca två,tre mer av kanske tjugo stycken var de enda som var påverkade. Och vem skämde ut sig mest?- Jo, jag. Som vanligt. Det hemskaste var när man hör folk i matsalen ropa efter en saker som "har du kvar klistermärket i pannan?" & "har du fortfarande ont i rumpan efter du rev dig?" & "Fyllesvin! :D". SÅ JÄVLA TYPISKT MIG. Det var nästan så att jag kände för att ha en plastpåse över huvudet hela skoldagen, illa!



Snart är det påsklov iallafall! Har de vecka 14, en vecka efter alla andra hemma i Skövde.. Igen! Det är inte kul :(
Jag längtar dessutom hem som fan, har inte varit hemma sen helgen vecka 10! Det är jättelänge ju, jag vill hem NU!



Nu ska jag plugga sönder mig ännu mer, ha det bäst! ;D PUSS / Cissi



en charmig (NOT) bild på mig och min saknade skitunge till lillasyster


Kommentarer
Postat av: SnellisxD

Meen det var ju en familje bild!! xD

2010-03-29 @ 17:06:22
Postat av: SnellisxD

Meen det var ju en familje bild!! xD

2010-03-29 @ 17:07:29
Postat av: cissi

ja? :D

2010-03-30 @ 10:41:41
Postat av: SnellisxD

hmm....

2010-04-01 @ 10:11:56
URL: http://tiepzotiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0