Plönninge (L)

I'm back! Kära skola. Tågresan ner var seg som vanligt. Jag och Vicky var bara tvugna att köpa varsin glass så satt o smaska på en sandwich i början av mars. Rätt gott (y) Skolan är full av tyskar! läskigt. Man kanske ska gå fram och träna sin skoltyska lite "aber hallo, wie gehts?". Nej. Pinsamt.
Jag är fortfarande glad hela tiden, lyckan från konserten sitter i. Det är bra, Tokio Hotel gör mig lycklig!



ha det bäst, för det har jag! / Cissi


bild 1 - bild från festen i a-huset när viktor & ak hälsade på
bild 2- bild från samma fest, gruppbild på jossan viktor o ak, felicia i ett hörn oxå ;p
bild 3 - jag och madde är lätt bäst på att baka kladdkaka; Plönninges nationalrätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0