Mumma

Maddepadde lagade mat till mig ikväll, så lagar jag mat åt henne imorn. :) Hon bjöd på stekt kyckling + wookgrönsaker med bulgur och chilisås. Väldigt gott var det! Det var ganska skönt med ordentlig mat, man brukar inte palla göra det själv annars. :p man blir så lat när man är hemma att man typ gör pasta och köttbullar varje dag här nere på skolan.


Nu ska jag tillbaka till rummet efter en uppdatering på fb m.m. så ska jag och Maddepadde käka kladdkaka + glass och se på filmen "The Wrestler". Mysig kväll framför mig! Dock längtar jag hem som satan, vanliga fredagkvällar hemma med bara familjen + det galna trollet som ska föreställa en kanin..


PUSS / Cissi♥


jag måste börja ta mer kort så att jag har lite kort att visa på det jag gör! Blir just nu bara random bilder som denna, från när jag och Madde köade till Tokio Hotel. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0