Hubbabubba

Cillen har fått ett nytt smeknamn- Hubbabubba! KUL DÅ! gaaaah jag ångrar mig så, var jag tvungen att skämma ut mig så?


Har precis skrivit prov och lämnat in min novell, en vecka försent. he-he. Men jag skrev om den helt så nu är den mkt bättre! ;) Btw så blir jag så extremt lycklig av detta fina vårväder! Igår satt jag och Madde på en bänk utanför B-huset och satt och åt glass med solen i ansiktet. Det var så himla längesedan man kunde göra det, grymt mysigt!


Dessutom så kom Matilda och Isabella förbi på deras hestar så jag satt upp bakom sadeln på Isabellas hest och följde med dom hem till stallet :) Innan det hade en bonne tagit mod till sig att rida, hahaha det såg ut som det var en cykel eller nåt han styrde. Gulligt.


FREDAG IDAG! Ha de bäst! Puss / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0