happiness

JAG ÄR GLAD! Ridningen gick bra, red Bistro och hon var jättefin. Världens underbaraste galopp! Det var god lunch, panerad fisk och potatis. Redovisningen om praktiken gick jättebra och matten var helt okej. Såna små saker kan få mig überglad en hel dag. Livet känns så enkelt, och jag älskar det! :D


Ikväll ska jag, Madde, Felicia, Matilda och Isabella gymma. Japp, så hurtiga är vi! Duktigt eller hur? :D


Nu ska jag inte tjöta mer, ha det bra! / Cissi ♥♥



en gaaaammal bild på mig och Johnny. Har ingen bild på Bistro så meningen var att den här bilden skulle reprensentera dressyr, eftersom vi red det på lektionen idag, hehe. Imorn blire hoppning! (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0