Halmstad

Igår var jag och Maddepadde inne i Halmstad och shoppade :) ganska skönt att åka in till Halmstad på helgerna och gå på stan o så för då känner man sig lite mer "normal" igen, man blir så isolerad annars. Speciellt när man inte åkt hem på ett bra tag oxå.. Jag köpte dock inte alls mkt (till skillnad från Madde.. hehe) utan jag köpte bara ett korallfärgat linne, lite finare så man kan ha det till fest med massa acessoarer till eller bara som det är till vardags. Underbart! :D Madde köpte en jättesnygg skinnjacka från Cubus, underkläder och mer tror jag, kommer inte ihåg :p


I fredags lagade Madde mat åt mig så lagade jag mat åt henne igår. Jättemysigt, jag lagade hemmagjorda wallenbergare (köttfärsbiffar) och potatismos med stekta champinjoner till. Mums!
Annars så har jag och Madde ridit ut på Copri och Miria idag, bilder på det kommer. :)



ha det bäst! Puss / Cissi


mitt fina fina linne jag köpte! bry er inte om mitt drogade ansiktsuttryck..


maten jag bjöd Madde på. det ser dock ganska äckligt ut där :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0