Godnatt

Efter en extremt slapp dag ska jag nu krypa till kojs. Måste åla mig upp tidigt imorgon igen. Det negativa med att åka hem över helgen, man kan inte utnyttja sin sovmorgon till klockan 1 på måndagar. Illa.
Jag funderar på att utveckla min idé med en musikblogg, så att det blir lite mer tydligt. Just nu har det inte varit så mkt. Det tar ganska mkt tid att fixa med allt, men jag ska nog börja med "dagens låt" iaf. Då kommer det vara en låt plus lite fakta om bandet/artisten som gjort låten. Låter det vettigt?
Time for some sleep, godnatt ♥
kära plönninge i en tid jag har svårt för att uppskatta efter de senaste månaderna.. snö överallt ju!
detta är lite mer njutbart, så ska de va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0