glass+träning

Seg dag, var jävligt trött på morgonen. Men är man uppe med massa (3 st) bönner till halv ett så får man skylla sig själv. Hade ridning på förmiddagen, jag red Barriär. Jobbig häst i hoppningen, drog bara. Men i slutet gick det bra efter malin skällt på mig, haha ;)

Wienernougatglass är så jävla gott! Var tvungen att köpa en sån idag, var grymt sugen. Blev dock smått illamående efteråt, men men that's life. Ska kompensera glassen med lite träning på gymmet senare, med Matilda, Isabella, Felicia och ev. Madde. Måste få upp styrkan och konditionen så man orkar lite. ;) Dessutom har jag fått extrem fobi för att bli tjock! Japp, det har börjat komma en liten bulle på magen. INTE OKEJ!



Hare bäst! bisou / Cissi



work it!

Kommentarer
Postat av: alexander

har du testat siaglasss nya vanilj me guldnougat

2010-03-10 @ 19:16:42
Postat av: cissilii

nej det har jag inte, får ta o göra de ;)

2010-03-11 @ 12:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0