Cissilii

Har inte så mycket att säga.. Stalltjänsten gick bra, festen var tråkig och jag är trött.


Det var nämligen så att jag och herr Berglund dygnade natten till idag. Vi började med en promenix runt stallområdena och satt sen uppe hela natten och tittade på "2 fast 2 furious" och 8 av 10 avsnitt av programmet "full frys". Vid fyra på morgonen snodde vi rektorernas tidning, kände att vi gjorde deras morgon lite där, haha. Vid 5 på morgonen gick vi tillbaka till ahuset och lagade lite frukost- pasta och bacon + O'boy! Sen var det dags för stalltjänst kl 7-10, det var precis det jag kände för! ;) haha. Hoppas ni har det bra, för det har jag :)



Puss / Cissi



en random bild på mig & madde när vi roar oss en fredagkväll. Leken kallas flygplanet! Try it ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0