Zzzzzz....

FYF*N vad jag är trött!! Jag har knappt gjort ett piss idag, solat och träffat Emzie på stan annars inget annat.. Hm, att göra ingenting på dagarna och sen helt plötsligt göra nånting måste vara en himla kraftansträngning..... Jag tänkte faktiskt krypa te kojs snart och lyssna på musik ett tag innan jag glider in i drömmarnas värld :)
Simsjön va RÖVIGT KALL! Det kändes som att lungorna blev lika stora som russin när jag doppa mig, usch! Men, har man badat i havet i april så är man ju ingen mes så jag klara det ju lixom ;) hahah!
ha en underbar kväll! :) Puss / Cissi ♥
HAHAHA! skulle ta en mysig bild från mitt rum, istället blir den helt fail + att min plasthand som jag har smycken på (står på den svarta hyllan) ser ut som en riktig hand, typ avhuggen eller nåt x)


denna bilden togs för ca 3 minuter sedan, alltså klockan tio på kvällen! Ser inte ut att va så sent på kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0