wihoo :D

Åhåå jag känner mig så duktig idag! :D Jag var med på första idrottslektionen på läääänge, och guess what? Konditionstest! Jippie tänkte jag, absolut ingen kondition alls. Men vet ni vad? - DET GICK BRA! :D jag sprang skitfort, eller ganska fort iallafall! Sist vi sprang (27 augusti har jag för mig han sa, haha) så sprang jag på tiden 11.50. Idag så sprang jag på 10.47 och jag är skitnöjd! Wihooo, jag kan om jag vill :)
     Dessutom, så kan jag nu namnet på 61(/62?) växter! Jag är duktig. punkt.


Nu ska jag käka baguett som jag beställt från skolan ;)
På torsdag kommer pappa & farmor hit, och på fredag är det skolavslutning ... Jag vet inte vad jag känner. Jag känner typ ingenting.

Ha det bäst! :) Puss / Cissi


en cool bild enligt mig, från tidigare i våras när vi hade en underbar kväll på stranden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0