Update

Je m'exuse för dålig uppdatering, har haft fullt upp!
Bilder från fan-eventet jag var på i Stockholm kommer efter helgen! Först då jag har tid att ladda över alla bilder och filmer. Kan iallafall säga såhär: Jag var nästan döv när jag kom ut därifrån men Taylor var iallafall grymt snygg! :)




IMORGON så åker jag! :) Jaa, vart då? Jag kan säga såhär, det börjar på "La" och slutar på "holm". En del förstår nog vad jag ska göra där. Kanske kommer det bilder på det, vad vet jag.. ;) Jag ska iallafall njuta av midsommar och av sommarlovet!  Hoppas ni får en trevlig midsommar! :)




p.s. Ni får en mysig låt att lyssna på, inspirationen till mitt namn på bilddagboken bla. Underbart fin låt som är skriven till fansen. Jag får kämpa mot tårarna nästan varje gång jag hör den.
Ha det bäst! Puss / Cissi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0