Torsdag

Sammanfattning av de två senaste dagarna....
Tisdag:
-
Vi hade stilhoppning på ridningen, ocj jag fick Qalle bus som jag aldrig ridit förut. Gick ändå helt okej :)
- jag & Tildis var med i volleybollturneringen. Vi åkte ut efter vår första match.
-09B hade klasskalas uppe på hushåll (eftersom de va regnigt ville vi inte vara på stranden)
- Nanna hade fest hemma hos sig, väldigt kul! ;)
- Bevakningstjänst var cp så vi fick gå väääldigt långt (det kändes långt iallafall!) bara för att föraren va åkte med va för feg för att släppa oss närmare :p

Onsdag:
- seg morgon, stall på förmiddagen
- jag sjunger ett schlagermedley för mina kära klasskompisar samtidigt som jag borstar hästen. Mycket vackert.
- vi har ghymkhana på lektionen och mitt linne blir genomsurt och bajsigt för att vi skulle vinna en gren. Resultat: vi förlorade.
- Vår ridlärare Peppe slänger jag en hink vatten över så fort han kommer in i stallet, och Matilda & Felicia sprutar ner honom med slangen.
- Jag fick igen av Peppe.
- Ett stort vattenkrig bryter ut på hela anläggningen och jag tror inte det var nån som gick torr därifrån ;)
- jag brände mig i ansiktet, igen :(

Förövrigt fick jag VG på nationella i matte, vilket jag är nöjd med. Matteläraren verkade dock besviken, han tyckte att jag kunde bättre. Men jag är nöjd med min insats, det är huvudsaken. Men nästa år ska jag ändå satsa lite mer på skolan, det behövs känner jag.


Nu ska jag gå till matsalen med Tildis, ha det bäst! / Cissi ♥


klasskalaset

klasskalaset

klasskalaset, hahaha Frida K, Emilia & Madde

Klasskalaset, Tildis & jag, krigsmålade sen volleybollen

klasskalaset, hahaha Jossan & Corinne dansar medan Emma & Angelica kramas ;)

Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Hoppas du har en trevlig dag sötnos!:)



Kika gärna in min tävling om en skönhetskit<3

2010-06-07 @ 13:39:40
URL: http://babymelody.blogg.se/
Postat av: veronica

BLOGGA CISSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-07 @ 13:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0