Stockholm

Sitter just nu och slänger i mig lite flingor, innan det är dags att åka till tåget som tar mig, Linn, Nellie och pappa till Stockholm! Det ska bli en varm och solig dag så shortsen är på och solglasögonen redo i väskan! ;)
16.00 öppnas dörrarna till hovet för alla skrikande ungar (inklusive oss) som ska gå på fan-eventet för Twilightfilmerna. Kristen Stewart och Taylor Lautner (ni vet, den snygge! Jacob!) kommer för att svara på frågor, och även artister och band som gjort musik till filmerna kommer uppträda! :) Det kommer bli riktigt skoj, dessutom har vi VIP-biljetter (tack vare Linn!) så något extra får vi ju hoppas på!
Nu måste jag kila! Ha det bäst! Puss / Cissi
we are fit for fight!

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag ser ut som en knölig gammal get

2010-06-23 @ 14:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0