Simsjön nästa!

Detta är inte riktigt, men nästan ett år sen! Shit, vilka minnen det va med den tältningen.... Jag har faktiskt saknat Skövde lite när jag varit i Halmstad, speciellt sommaren. Men nu är det sommarlov och jag har all tid i världen (nästan) att skapa massa nya härliga sommarminnen med de jag tkr om allra mest! :)
Nu drar jag och la familia upp till Simsjön, steka i solen och svalka sig i en kall sjö.... Burr! Det lät bättre i huvudet ;)
Hoppas ni får en härlig sommardag! Puss / Cissi ♥

Kommentarer
Postat av: Elvis

:o ahmahgaahd äre jag? hahahah vare då du ja addan å mäwdie tältade? xDDD haha cissiplutt <3 saknisch dej vi hörs snart och drar ihop tjejerna!

2010-06-17 @ 14:37:48
Postat av: cissi

hahah, japp det är du elvis! :D hahah jaaa x) jag saknar dej med elviis! det låter som en väldigt bra idé ;)

2010-06-17 @ 21:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0