ooops...

kanske dags att börja nu? :p jag har inte orkat göra nånting på bloggen, men nu finns ändå suget igen så de är väl dags att ta tag i det ;)
Jag har i princip inte gjort nånting under lovet än så länge, varit hemma och: solat, lagat mat, packat upp, rensat rummet för att få plats med all packning (det är mer än de jag packa ner i höstas, mycket mer!!) och varit i stan och fikat. Men det är chill!
Dessutom har jag smidigt mååååånga sommarplaner med ett visst mongo, och som det ser ut nu hoppas jag på en sommar där mycket av tiden kommer spenderas i södra delen av landet.... mohahah mer får ni inte veta, det är hemliiiigt!
Tänkte ladda upp en mini-bildbomb, massa kort från sista veckan och lite sånt däraaa :) ha det bäst! puss / Cissi ♥



från när jag & Matilda somna i solen, och detta va ändå ingenting jämfört med mitt ansikte t.ex. ....


vacker bränna...



Halmstad city sista helgen med Matilda, här inne på Buttricks ;)


Halmstad :)


och jag va tvungen att skydda mig så från solen eftersom jag bränt mig dagen innan... såhär vacker va jag! ><



eftersom jag fick vänta 1000 år på min hamburgare inne på donken så fick jag och matilda välja varsin glass = McFlurry! :D


Jag va med Tildis i stallet en dag när hon hoppa lite med Lordis :)



Skolavslutningen. NP09B ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0