Klasskamp!

Har precis deltagit i Plönninges klasskamp 2010 :)
Brännboll- mötte en klass av tjejerna i tvåan: förlorade :(
                mötte killklassen i trean: förlorade med 1 poäng, tack vare den fuskande domaren!
Beachvolleyboll- mötte samma klass i tvåan: 16-16
                        mötte samma klass i trean: 17-27 till dom ....
Längdhopp- vår klass var näst bäst (just då iaf), och själv hoppade jag 3,4 m eller nåt ^^ + att jag halkade när jag landade och gled på rumpan och bröt typ nacken :p
Kasta kula- vår klass var skitbra, de kasta typ sju meter eller nånting
Lerfigurer- 09B gjorde en miniatyr av lejonkungen med alla lejonen på klippan osv. jättefint! Tror vi blev trea :)
Styltgång- tror vi var ganska snabba, men har ingen aning om hur det gick för oss ;p

09B, jag älskar er så mycket!


Förövrigt så fick jag en hink med vatten över mig och ett x antal nävar grus innanför kläderna. KUL! Bönner säger jag bara, de lever för att pina oss ;)

Ha det bäst! Puss / Cissi ♥



Kommentarer
Postat av: veronica

blogga cissi! jag följer fortfarande troget din blogg! :D

2010-06-15 @ 19:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0