Helg @ Falköping

Har kommit hem från Falköping nu, men med Linn i släptåg :) jag blir inte av med henne på ännu 3 dagar! Stackars mig... haha ne snarare tvärtom (a)
Det va ett under att jag vågade visa mig på station idag, det såg ut som jag hade fått päls på benen... jösses, hund och katthår över heeela byxorna!
Jag & Linn har iallafall inte gjort så mycket, vi har sett på film, spelat spel, sovit och gosat med hundarna, katterna + kattungarna och kaniner + kaninungar! Kan det bli mkt bättre? Knappast!
Här får ni en BILDBOMB från helgen! ;)
söt som socker!

HAHAHA! så grymt söt!


Linn är bra på att ta kort ....

klättra gjorde dom oxå minsann ^^


kissekatten va trött! ♥

Zorro ^^

dom däcka lite här och var oxå ...



den blicken är inte att leka med ;)

HAHAHA Linn va lika trött som katterna ;)

livsnjutare :)

HAHAHAH. (det va Linn som fota den, bara så alla vet.. :p)

suddig men söt :)


mamman...


kittens! ♥


Linn :)

före....

.... efter -.-'

jaa, ni ser ju hur mina byxor ser ut...

HAHAH tjock mamma!

hahahah! kattungen va lika inne i filmen som vi :')


Linn försöker smygläsa mina sms! :O
AAAAAAAAAAAAAAAAH!


sötare grisar, ehm.. kattungar får man leta efter! ♥

Ha det bäst! / Cissi ♥ och grisen Linn... (hon sa det själv!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0