Fredag

Sova - sola - städa - sola - städa - städa ....... där har ni min dag!
Okej den kanske var lite händelserikare än så, jag hälsade på farmor på sjukhuset och lagade lite kyckling till mat. Jag måste säga att jag är lite orolig för min farmor! Hon är blå över hela armarna efter sticken när dom tar prover, jag menar verkligen blå!! Hon skulle få komma hem nästa vecka iallafall, skönt de.
FÖRÖVRIGT! så gjorde päronen min dag förut när de gav mig ett JA. Ett ja till vad? Jaa, de får ni veta nästa vecka!
(Höhö, det där lät som en dokusåpa eller nåt ^^ "glöm inte att se "Livet som Cissi" nästa vecka samma tid, samma kanal! Då är det säsongsavslutning och ni kommer få se massa....". Förlåt mig, jag har tråkigt.)
Sov gott! / Cissi ♥
... charmig bild! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0