bönner!

Eftersom jag fick min egna petflaska kastad i huvudet på mig (vilket resulterade i huvudvärk) är jag inte alls på humör att blogga, inte plugga heller för den delen. Men vet ni vad? JAG BITER IHOP. Det har jag fått lära mig att göra i helgen, när Matilda piskat mig i gymmet. Ganska enkelt att skrika på nån att fortsätta kämpa när man inte ens provat övningarna själv.... eller vad säger du Matilda? ;)


Helgen:
Fredag
- jag och tildis somnade i solen mellan klockan 1 & 4, sammanlagt var vi 6 timmar i solen. och... DET GAV RESULTAT, FÖR MYCKET! Inte kul, inte kul alls :((((
Lördag- Halmstad city med Tildis, fick gå runt i KEPS och JACKA hela dagen. fyfan va töntig jag såg ut. Det positiva va att jag hittade ett par nya solbrills! :)
Söndag- städa städa städa städa PACKA. Käka pizza oxå, och tränade (som dagen innan) på att inte svanka samtidigt som jag lutade mig mot en boll. Det låter väldigt konstigt, men pröva själva- det är svårt! Det är sjukgymnasten som tvingat på mig dessa övningar men det jobbiga nu lönar sig längre fram antar jag ;)

Annars så känns det som att jag smort in mig med aloe vera kräm och hudkräm heeeeela tiden, pga. att jag bränt mig så :( helt knallröd, jag fick ett nytt väldigt fint smeknamn. Tomato face.... Men nu så kallas jag neger istället så det röda verkar ha försvunnit! Me like! :D


Nu ska jag dra, borde plugga men känner jag mig själv rätt så blir det nog inte så :p hehe (a) ha det bäst! / Cissi ♥

Kommentarer
Postat av: julia

Hejj Sötis ♥

Söt, blogg !

Kika gärna in till mej !

http://JuliaOfSweden.webblogg.se

2010-06-08 @ 08:20:07
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0