skövde city

Godmorgon alla sjusovare! sovit gott, jobbigt att gå upp till skolan? Själv vaknade jag vid ett, har ju lov nu då :D haha riktig najs!
Idag ska jag in till Skövde stad för att träffa Erik, han var det oxå längesedan jag träffade. Shit, jag kanske borde komma hem oftare? Just nu är jag ju i halmstad tre veckor, skövde en helg osv.. det kanske blir för sällan. Jaja det märker vi, jag vill inte hålla på och resa fram och tillbaka varje helg nu när det är så kallt iallafall. ;)

Är det inte extremt mycket snö ute? Jag menar jag kan knappt gå på bussen utan att behöva kliva rakt igenom en halvmeters hög snödriva. Jag tycker dom skottar dåligt, jag menar folk går ju på vägarna för att det inte är skottat på trottoarerna. Inte bra inte bra. Men men.
Imorgon ska jag träffa Maddepadde. Hon är saknad! Vi har sjukt mycket att prata om, för det har hänt så himla mycket borta på skolan under de två veckor hon var på praktik. Tyvärr mest tråkiga saker..
En fika på pim's blir det iaf, mysigt värre. :)
Nu är det dags att fixa iordning sig! Ska ju vara inne i stan vid tre.


Puss! / Cissi ♥

Kommentarer
Postat av: Moa :)

frågestund på bloggen: www.moaaw.blogg.se :D

2010-02-22 @ 17:28:00
URL: http://moaaw.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

Godnatt:D hoppas du får en fin natt :D

2010-02-22 @ 22:46:54
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0