måndag

ååh, jag har lite ont i huvudet, störande lite. Kunde jag inte fått vara utan den?
Idag har jag iaf träffat Erik som planerat. Det hände inte så mycket, jag köpte en glass.. haha. Men största delen av dagen spenderades på fiket tillsammans med Viktor, AK och Rickard. Alltid lika mysigt där på fiket, Holgerssons. Ligger bakom OKQ8 vid högskolan, ni borde gå dit! Jättemysigt, väldigt litet café. :') Sen drog jag hem till Viktor, skulle hjälpa honom att plugga spanska men duktig som han är hade han slarvat bort alla sina anteckningar så det blev inget med det. Missade bussen hem oxå så fick gå en bra bit i snöstormen >< inte kul!
jag längtar tillbaka till halmstad! orkar inte vara hemma när alla är i skolan, de är typ tråkigt :p
Plönninge for life säger jag bara ♥♥
Imorn blire pratstund och fika med Madde, välbehövt!
Ha det bäst
/ Cissi
sött litet kollage på mig och Madde ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0