"hela världen är så underbar"

Ååh, jobbig dag. Har gjort saker jag inte borde och jag ångrar mig så. Hoppas er dag varit bättre iallafall!
Dagens låt blir en låt med Markus Krunegård, "Jag är en vampyr". Väldigt speciell låt, men bra! Markus röst är oxå speciell, påminner lite om Håkan Hellströms. Låter lite småfalskt även fast det inte är det. En annan som gjort en spontan cover på den här låten är Erik Hassle. Man kan dock inte hitta hela låten, men om ni söker på "Jag är en vampyr Erik Hassle" på youtube så kommer en snutt upp iaf, från Rockbjörnen. Han gör den väldigt bra!
Markus är 21 år och kommer ifrån Norrköping. Han har varit med i många olika band och gjort låtar med andra artister.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0