Hallihallå! :D

Har precis kommit hem efter att ha varit på musikcafé i kapellet, det var väldigt mysigt. :) Mami var med och sjöng, och det bjöds på semla = mums!
Träffade Pierre idag, lika kul som vanligt :D Vad har ni gjort idag?
Jag ska snart iväg till Vickiticki och fika lite, igen hehe.. (a) äsch man kan aldrig få för mycket av det goda!
Jag och Madde är ju ensamma i Skövde om att ha lov vecka 8, så jag känner på mig att det kommer bli en ganska slapp vecka. Men det kan behövas, det brukar ju bli rätt sena kvällar på skolan så jag behöver sova ikapp lite. Det enda jag planerat för veckan är att gå till nya badet tillsammans med Madde, hon har inte varit där än. Vi passar på när allt annat folk är på jobbet och i skolan så vi slipper massa jobbiga köer.
Nu ska jag ner och värma lite lax att äta, magen kurrar! Hoppas ni får en lugn och mysig söndagkväll. (:
Puss / Cissi ♥


hahaha jag lekte med kameran imorse. Ni plönningebor förstår nog varför jag gör just denna minen. Hahaha x)

Kommentarer
Postat av: av

haha kulig bild

2010-02-22 @ 01:04:40
URL: http://avos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0