Godmorgon världen :)

Morsning korsning alla ni ( typ två st? :P ) där ute som läser min blogg. :D
Denna soliga dag (hoppas snön smälter, hoppas) ska jag in till stan och träffa Pierre, kanske ta en fika eller nåt. Det var jättelänge sedan jag träffade honom så jag ser fram emot det. :)
Jag längtar faktiskt redan tillbaka till Halmstad lite, allt folk där nere. ♥ Men man åker ju dit snart igen så nu ska jag njuta av att vara hemma i Skövde, med alla Skövdebor istället. :) Jag och Madde planerar faktiskt att åka tillbaka redan på lördag eftermiddag, så man hinner komma dit och packa upp allt ordentligt innan skolan börjar. Visserligen brukar vi inte packa upp särskilt mycket förrän efter en vecka eller nåt, haha.

Vad tycker ni om min bloggdesign? Jag satt upp till två igår och fixade med den, så nu är den så avancerad att ni kan lyssna på musik på en liten musikspelare jag har. Japp, titta lite till höger bara, så ser du den? :D
Bloggen ska finslipas lite till, men jag är ganska nöjd med den. :)
Nu ska jag duscha och göra mig iordning innan det är dags att dra ner på stan. Ha det bäst!
Puss / Cissi ♥
skorna från DNA som jag ska köpa senare i veckan. Ska inte köpa de röda, utan svarta men hittade ingen bild på de svarta.
det här är skorna jag ska köpa på DNA nästa vecka, fast i svart. Mums på dom! (y)

Kommentarer
Postat av: L&H

Storasystrarna är mycket impade av designen ;)

Louise hälsar att skorna ser lite, ehm, vågade ut..



Puuuuuss

2010-02-21 @ 17:47:44
Postat av: cissi

tack så mycket! :D hahah nesch då, dom är skitsnygga :) hoppas ni har det bra där borta!



pusspuss

2010-02-21 @ 19:54:55
URL: http://cissi
Postat av: Christina

Dem var fina! :)

2010-02-24 @ 16:50:21
URL: http://christinarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0