blogg a la cissi :D

Varför jag skapade denna blogg har jag ingen aning om, så fråga inte.  Men jag antar att jag tyckte det verkade kul, dessutom så är det ett sätt för er hemma i Skövde att få reda på vad som händer mig nere i Halmstad.

Hope u like it!


Denna snöiga lördagskväll ska spenderas i soffan med la familia och en påse chips i knäet. Kan inte bli mycket bättre just nu känner jag.

 

På tåget hem från Halmstad så blev jag övertalad av en übertrevlig försäljare, så nu är jag ett visitkort och en sminkkatalog rikare, och snart några hundra kronor fattigare…

 

Mahah, jag har hittat ett par grymt fina skor (ganske enkla dock) på DNA! Det är svarta sidenskor, ca 10 cm hög klack och med öppen tå. Passar perfekt till min svarta klänning som jag köpte i Halmstad för ett par veckor sedan.

 

Dessa inhandlas nästa vecka, när rätt storlek kommer till affären. Annars köpte jag ett par varmare skor på DNA, det var 70% och mamma betalar, så varför inte? Vintern är ju slut snart (hoppas jag!!) men ändå, dom var gulliga.

 

Nu ska jag avsluta mitt första blogginlägg innan det blir för långt, haha. Ha det bäst!

 

Cissi

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0