ett Gott Nytt Jul :)


Julen 2009

Systeryster + hunden Lalah

Jag & Kajsabajsa <3

Katten Cissi ;)

Myyyys!
Klorna i benet är alltid lika skönt ;)

gullpluttar ♥

HAHAHA fetekatten själv!

Hahaha, lätt nya katten Gustav!

Jag, Kajsa & Sudden myser :)

Djur överallt! :)

Suddig men söt, Rambo :)

Knähund vare ja ;)

Pollisar

Pappa lika konstig som vanligt.. ;)

Zzzzz...



Massa bilder från min Julafton i Påverås med alla hundarna
plus släkten ;)
Jag hoppas ni haft en mysig dag, att ni fått fina julklappar
och att ni är nöjda såhär på kvällskvisten.
Det är iallafall jag! :)
Dock är min Julafton inte slut ännu,
24.00
sjunger Mamma och hennes kör
i St:Helenakyrkan i stan.
Ska bli riktigt mysigt faktiskt.
Jag har sagt det förut men säger det igen,
G O D  J U L !
Pussar från
Cissi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0