tjohejsan

hehe... är man lat så blir det såna här feta luckor mellan varje inlägg (a) jag orkar inte berätta allt jag gjort i detalj det senaste så det blir en liten lista helt enkelt ;)
Jag har:
  • varit i Stockholm- träffat Pia & Morgan, var på fjäderholmarna, ätit en tysk schnitzel tillräckligt stor för 3 pers,
  • varit i London- träffat min syster för första gången sen påsk, flög för första gången i mitt liv (gjort de en gång innan, när jag va typ 3..) shoppat loss för jag vet inte hur mycket och jag vill inte veta heller, sett Big Ben o Picadilly Circus bla., haft en busstur runt i London (JAG räddade oss från att gå vilse toltalt inne i London city), sett dansshowen "Burn the floor", blivit utstirrad i Londons skabbigaste område osv..
  • övningskört- jag dog inte men nästan en stackars hare ;)
  • sett på bio- "Knight and Day" riktigt bra film, påminner lite om Bond-filmerna :)
  • fixat mina älskade noter jag försökt skriva ut ett antal veckor nu..
Som vanligt så har jag inte fixat bilderna från min lilla tripp än, men det kommer :) Ha det bäst! 09B, ses om 15 dagar!<3 Puss / Cissi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0