Matfestivalen 2010

Fredag: Mat från thaithai, sällskap av Viktor m.fl., fulla folk överallt, folk man känner överallt, poliser överallt.. Tjaa, det var bra mkt roligare än de låter :) Har man inte varit där så vet man inte hur kul de är :) Dock var detta året det lamaste hittils..

Lördag: Mat från Texas Steakhouse, Baguetten & Salai Thai. Sällskap av pappa&farmor, kusinen Linn, AK och Pierre + - massa andra :) Karusellen "Batman" åktes och halsen skreks hes. Blodet fylldes dessutom med huvud när man hängde uppochner i vad som kändes som en evighet. Det var ju ingen favvis heller när man störtade mot marken och blev yr pga. att allt blod försvann från huvudet snabbt som attan igen. Menmen, jag är höjdrädd och jag klarade det- det är huvudsaken!

Söndag: Matfestivalen blev nedplockad. Jag såg på bio med Emzie&Viktor, "Eclipse"- bästa filmen hittils ur den serien. Efteråt fikades det på Pim's och en svängom av "Grodleken" kördes oxå inne på donken. Jag tror alla tjöt av skratt efter knappt 5 minuter ;)


Ha det bäst! / Cissi ♥

Kommentarer
Postat av: Elvis

HAHAHAHAH "Blodet fylldes dessutom emd huvud..." Dog lite xD

2010-08-30 @ 20:39:50
Postat av: cissi

men det va ju så x)

2010-08-31 @ 10:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0