Zombieee

För er vetskap så är det just nu en zombie som skriver, eller iallafall något liknande. Fy tusan vad trött jag är, ändå så råkade jag sova bort fem timmar nu på fördmiddagen.... Jag skyller min trötthet på Matilda, vi hade för roligt igår så man kom ju inte i säng särskilt länge innan det var dags att gå upp igen. Men sånt är livet, och det va kul :D
Igår så hade jag + basgruppen (- frida & emilia) mys på parkvillan :) Efter ca två timmars velande hade vi äntligen bestämt film ( fritids var nog lite trötta på oss, haha ) och de lyckliga vinnarna var "The Gathering", en jättedålig skräckfilm (jag blev visserligen rädd ändå men..) och "Mean Girls", en riktig tjejfilm :D Kvällen va grymt mysig, det måste vi göra oftare!



nu tänkte jag försöka vakna till lite genom att ta en lååång härlig dusch. See yaa! Puss / Cissi ♥


"skräck"filmen vi såg igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0