wild west

Nu ser jag istället ut som ett troll! Håret står åt alla håll, hahaha det rimma :D har gått runt med en handduksturban runt huvudet sen jag duschade vid tre, så håret såg inte riiiktigt ut som det brukar ;) hahah
Jag har faktiskt varit duktig idag, jag har:
  • ring körskolan helt själv för att kolla upp teorikurs m.m.
  • varit ute och sprungit + 50 situps & 20 armhävningar
  • tvättat
  • fört över maaaassa bilder från kameran som jag inte orkat göra på 10000 år
lite duktig känner jag mig allt :D nu tänkte jag visa lite bilder från wild west steak house som vi var på i onsdags, funktionärsfest så skolan bjöd alla frivilliga funktionärer till tävlingar på mat och trekamp där. Skojsigt vare :D
Hoppas ni får en mysig kväll :) / Cissi ♥
300g entrecôte, dollarchips, majskolv o mer gott beställde jag. Köttet var något av det godaste jag ätit.
jag och Frida medan vi väntade på maten ♥
& Felicia var lika knäpp som vanligt :D♥
& Emma lika söt som vanligt :D♥
happyface på trekampen, jag pangade rätt bra ändå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0