Uppdate

jag har inte bloggat sen jag kom tebax till plönninge, men jag har haft fullt upp kan jag meddela! Och vet ni med vad? jo, vara utomhus! Det är så grymt fint väder här nere så så fort jag kommer in vill jag ut i solen igen ;p underbarrrrt.




I tisdags så var jag, Madde, Veronica, Ida, Marie, Corinne, Josse, Matilda, Isabella, Evve, Philippa, Dikarn & Ricke nere på stranden och grillade. Jag plus några andra bara var där nere ifrån fem på eftermiddagen ända till kvart i tio ungefär. Vi tog söta gruppbilder, gick en strandpromenad, grillade och hade det så himla mysigt!
DESSUTOM! Jag badade i havet! Madde banga men jag gjorde det iaf, två gånger! Svinigt kallt var det men ganska kul :D



Nu ska jag ut igen, haha! Njut av bildbomben ;) / Puss Cissi ♥





me & madde

ida & corinne

haha evve & josse, så söta

veronica & marie

madde & isabella

matilda & me

madde, ida, evve & philippa runt elden ♥

charmtroll med cp hår

jag badade!! film kommer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0