Trött men glad

Jag lever, har bara inte orkat med datorn idag. Gick upp tidigt till tandläkaren, kom hem och tvätta, sov, plugga, åt, följde syrran till frissan, satt på fiket. Sen mötte jag Madde så gick vi o handla mat till kvällen. Sedan bar det av till Julia där jag spenderade resten av kvällen. Blev mycket skratt & snack, jag har saknat er tjejer! Så, där var min dag :)
Imorn fyller skitungen år, hela 12 år! Grattis till henne, hoppas hon gillar min present ;) På söndag bär det av till Plönninge igen, ska bli rätt skönt faktiskt :) Nu ska jag plocka iordning på alla kläder i min säng (om jag orkar...) och sen ska jag sova näst sista natten hemma på ett tag. Godnatt! / Cissi
vacker bild... äsch bättre än inget tänkte jag, så ni får helt enkelt gilla läget :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0