Plönninge

Hallå där ute! Helgen har varit galen men kul, tack alla som bidrog till det ni vet vilka ni är, haha ;) I fredags käka jag, madde & viktor inne i halmstad, på lördagen tittade vi på en lokal hopptävling för ponny + fest och på söndagen åkte viktor hem och jag och madde hade en allmänt slapp dag :) hoppas ni har det bra.



Min förkylning vill inte släppa, nån som har nått superbra tips för att bli frisk snabbare? :)
I helgen har jag stalltjänst och det är öppet hus så jag ser framemot det, hela skolan stannar ju typ så det blir nog rätt kul ;D Nu måste jag göra skolarbete, see yaa! Puss / Cissi ♥


pluttishästen rasmus & jag en dag i stallet förra veckan


en alltid lika normal matilda :D


fast jag kanske inte ska säga nånting, hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0